PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Ma már a jelöltek shoppingolnak
2013.05.28. HR szolgáltatások/BrandJob forrás: PeppeR PR
Akár 3 év alatt csúcsra juthatnak a Tesco frissdiplomásai A cégek között a legjobb jelöltekért folytatott versenyben nemcsak a jelöltek, hanem a vállalatok is versenyeznek egymással. Ezt mutatja az a program is, amely a BrandJob, Magyarország egyik vezető munkáltatói márka tanácsadó cégének közreműködésével zajlik a Tesco Magyarországnál. A BrandJob, a TMP Worldwide magyarországi tagügynöksége annak a sikeres kampánynak az ismeretében véglegesítette programját, melyet amerikai társügynöksége korábban az ESPN médiabirodalomnál végzett.
  "Nemcsak a vevők, hanem a munkavállalók számára is vonzónak kell tűnni" - mondta Hadi László, a JOBGROUP részét alkotó BrandJob Kft. ügyvezető igazgatója a minap annak kapcsán, hogy új kreatív anyag kialakításával folytatódik a Tesco most végzett álláskeresőknek szóló toborzási programja. Ennek kapcsán először házon belül fókuszcsoportos kutatást végeztek a főüzenetről a már programban részt vevő, "régi frissdiplomásokkal", majd új vizuális koncepciót fejlesztettek. A frissdiplomásoknak szóló program folytatásától azt várják, hogy a Tesco Magyarországot a korábbiaknál is több és felkészültebb fiatal szakember tekinti majd vonzó munkahelylehetőségnek. "Amerikai társügynökségünk korábban azt a feladatot kapta, hogy oldja fel azt az ellentmondást, hogy miközben az ESPN-t amerikaiak milliói tekintik a sporttémájú tévézés és média csúcsának, eközben a társaság mégsem tudta a legjobb munkaerőt magához csábítani. A TMP Worldwide amerikai ügynöksége először a munkavállalói attitűd felmérésére az ESPN-nél dolgozó összes munkatárs részvételével kutatást végzett, a vezetők kiválasztott csoportjaival interjúk során vizsgálták meg a vezetői motiváció elemeit, végül pedig külső fókuszcsoportok megkérdezésével felmérték a médiabirodalomról kialakított kép összetevőit. Kiderült, hogy cégen belül sokkal jobban látni a karrierlehetőségeket, mint a cégen kívülről. Erre alapozva egy olyan érték halmazt fogalmazott meg a TMP, amely összefoglalta az ESPN-nél való munkavégzés egyedi pozitív sajátosságait. Mindezt a munkát kereső fiataloknak szóló kreatív üzenetekben fogalmazták meg, majd ezek a Facebooktól a szórólapokig mindenhol megjelentek. A munkáltatói márka közvetítésébe a cég saját munkatársait is bevonták, így ők szinte az ESPN nagyköveteivé váltak. És bár az ESPN és a Tesco Magyarország sok szempontból nagyon távol áll egymástól, mégis közös bennük, hogy a saját területükön piacvezető pozícióban vannak, és ugyanezt a pozíciót akarják elérni a legjobb szakemberek felvételével is. A Tesco esetében is igaz, hogy a külsősök jobbára csak a sztori egyik felét ismerik, a mi dolgunk az, hogy a másik felét is megismerjék." - mondta Hadi László. A Tesco azt tűzte ki célul maga elé, hogy ne csak a kereskedelmi forgalmat tekintve, hanem vonzó munkahelyként való kedveltsége alapján is az ország legjobbjai között legyen. Ez a célkitűzés azt szolgálja, hogy a legjobb jelöltekért folyó "harcban" a Tesco a legrátermettebb frissdiplomásokat szerezhesse meg magának. A cég esetében különösen az volt fontos, hogy a nem a kiskereskedelemhez kapcsolódó szakterületek esetében is - mint például az informatika, a logisztika vagy a pénzügy - világossá váljanak az egyedi karrierlehetőségek. "A program sikerének fokmérője, hogy folyamatosan egyre több és felkészültebb frissdiplomás jelentkezik a Tesco Magyarországnál. Úgy tűnik, világossá vált, hogy nem sok hasonló méretű cég kínál ilyen gyors fejlődési és előrelépési lehetőséget. A gyakornokként bekerülő új munkatársak néhány rövid év alatt felelős vezetői pozícióba kerülhetnek. Ügynökségként számunkra most az a kihívás, hogy ezt a lehetőséget a lehető legtöbb frissdiplomás ismerje meg. Ráadásul, a jelöltekkel folytatott kommunikáció eszközrendszere az elmúlt 10 évben teljesen átalakult. Az a feladatunk, hogy akár egy állásbörzén, Facebookon, vagy a cég honlapján keresztül keres rá valaki a Tescora, egyből világossá váljanak számára a cég által kínált karrierlehetőségek. A legjobb jelöltek szörfölve shoppingolnak, és ahol nem azt látják, mint amit keresnek, máris továbblépnek. Márpedig mi azt akarjuk, hogy a Tesco mellett döntsenek." - mondta Hadi László, a BrandJob és a JOBGROUP ügyvezető igazgatója.
 


<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004