PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Megnyitott a soproni OBI áruház
2008.01.17. kereskedelem/OBI forrás: PeppeR
Megnyitotta kapuit Sopronban az OBI 21. magyarországi áruháza, amely a város és a régió otthonfejlesztési és barkácsközpontjának szerepét kívánja betölteni. A mintegy 8.750 négyzetméter összesített alapterületű áruház a piacvezető áruházlánchoz méltó választékkal és hosszú távon is alacsony árakkal várja a vásárlókat. A soproni OBI áruház több tízezerféle terméket felölelő, a város és a régió igényeinek figyelembevételével véglegesített választékkal, és felkészült, 70 fős munkatársi gárdával várja a vásárlókat.
 

A 21. magyarországi OBI áruház építési munkálatai idén tavasszal kezdődtek a Győri út bevezető részén. Az építkezés eredményeként egy 4.500 négyzetméteres belső eladótérrel és 3.133 négyzetméteres kertészettel rendelkező, korszerű otthonfejlesztési áruház települt Sopronba. Az árbevételét és a magyarországi üzletek számát tekintve egyaránt piacvezető OBI komoly reményeket fűz a soproni beruházás sikeréhez.

"Expanziós politikánk sikerét, dinamikus fejlődésünket alapvetően három tényezőnek tulajdonítjuk. Mindenekelőtt, messzemenőkig elkötelezettek vagyunk dolgozóink iránt, sikereinket alapvetően az ő odaadásuknak és felkészültségüknek tulajdonítjuk. Piaci összehasonlításban is kiugróan magas összeget fordítunk munkatársaink képzésére, arra pedig különösen büszkék vagyunk, hogy évek óta alacsony a fluktuáció, munkatársaink hosszú távon elkötelezettek az OBI iránt. Fejlődésünket jól jelzi a Legjobb Munkahely versenyben évről évre elért eredményünk. Sikereink másik alappillérét az üzleti partnerekkel, a beszállítókkal kialakított jó kapcsolat jelenti, ez teszi ugyanis lehetővé, hogy számukra biztos, tervezhető üzleti hátteret, vevőink számára pedig alacsony árakat tudjunk garantálni. Végül, változatlanul fontosnak tartjuk a környezet megóvására, az ezzel kapcsolatos szemlélet és gyakorlat formálására tett erőfeszítéseinket. Kínálatunkban évek óta megtalálhatóak a mérgező anyagoktól mentes festékek és lakkok, a termékek egy része újrahasznosítható, környezetbarát anyagból készült, a faáruk pedig kizárólag erdőgazdálkodási telepítésből származnak. A környezettudatos nevelést az immár 12. évébe lépett hódprogram szolgálja. A WWF-fel közösen szervezett hódismereti órák keretében eddig mintegy 15 000 általános iskolás ismerkedhetett meg egy rendhagyó környezetismeret óra során egy, a családját és otthonát szerető és ápoló állat életével. Legutoljára 2007 tavaszán az ország 14 OBI áruházában összesen mintegy 1800 általános iskolás diák szerezhetett "hód ismereteket". Az éppen holnap induló 2008-as programsorozat keretében már 18 áruházunkban tartunk majd hódórákat, február 15-én pedig mintegy 120 soproni általános iskolás a legújabb, soproni áruházunkban ismerkedhet meg a hódokkal." - mondta Reiter László, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója.

Az OBI termékei hagyományosan négy területet ölelnek fel: a lakáskultúrát, a műszaki cikkeket, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket. A soproni OBI áruházban mind az építkező, lakásfelújító, otthonaikat és kertjüket szépítő látogatók, mind pedig az ezzel foglalkozó szakemberek megtalálják majd az elképzeléseikhez illő termékeket és szolgáltatásokat. Az új áruház több tízezer áruféleséget, állandó bemutatókat (többek között barkács- és kertigép, valamint fürdőszoba bemutató) és számtalan vevőbarát szolgáltatást kínál, mint például a méretre vágást, festékkeverést, függönyvarrást, Mesterhívó SMS, bankkártyás fizetés, áruvásárlási hitel és a házhoz szállítás lehetőségét. (további részletek a háttéranyagban találhatók).

"Bízunk abban, hogy itt is sikeresek lesznek azok a kereskedelmi, árképzési és kommunikációs módszereink, amelyek révén piacvezető pozíciónkat kivívtuk és megtartottuk. Piaci elsőségünk egyértelmű nyertese a vásárló, hiszen nálunk szélesebb termékválasztékkal és alacsony árakkal találkozhat, ráadásul minderre egy vonzó, vevőbarát áruházi környezetben kerül sor. Arra törekszünk, hogy a >>Lakásból otthont<< szlogen jegyében Sopronban is első számú áruházként elégítsük ki a vásárlók otthonteremtéshez kapcsolódó igényeit. Felméréseink szerint Sopronban egyaránt jelentős a kereslet a hagyományos barkács áruk, az otthonfejlesztéshez kapcsolódó termékek és a kertészeti cikkek iránt egyaránt. Az eligazodást és a vásárlói döntést egyértelmű, jól áttekinthető árkommunikáció, és főleg a piacvezetőhöz méltó vonzóan alacsony árak segítik. Akinek pedig tanácsra van szüksége, bátran fordulhat 70 fős munkatársi gárdánk bármely tagjához vagy az általuk javasolt mesteremberekhez." - mondta Meszlényi Balázs, a soproni OBI áruház vezetője.

Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Az áruházlánc a 2006-2007-es gazdasági évben is folytatta dinamikus expanziós politikáját. Ennek köszönhetően piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, hat budapesti és - a holnap nyíló sopronival együtt - immár tizenöt vidéki áruházban, 150.000 m2 eladótéren, 1840 munkatárssal várja a látogatókat. Az OBI az elmúlt évben több mint 15,7 millió látogatót fogadott, akik közül 8 millióan vásárlóvá is váltak. Az áruházlánc árbevétele a 2007. április 30-val zárult gazdasági évben 53,2 milliárd forintot tett ki. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc Superbrands díjat kapott, amellyel a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák sorába lépett.

 




<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004