PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Környezetvédelmi mozgalom indul Miskolcon
2008.04.08. kereskedelem/OBI forrás: PeppeR
Az OBI miskolci áruháza - Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzatával és a Miskolci Kommunikációs Kht.-val összefogva - "Virágos Miskolcért" pályázatot hirdetetett. A pályázat célja, hogy minél több miskolci családi ház tulajdonos, társasházi lakóközösség, cég és intézmény ismerje fel, hogy a környezet szebbé tétele mindenki érdeke és ezért saját maga is tenni tud. A pályázat meghirdetői értékes nyereményeket ajánlottak fel azoknak, akik a legtöbbet teszik környezetük virágosításáért. A kezdeményezés szorosan kapcsolódik az OBI környezetvédelem iránti elkötelezettségéhez, és egyben illeszkedik Miskolc városának a város virágosítására irányuló erőfeszítéseihez.
 

A mai napon induló, "Virágos Miskolcért" pályázat július 20-ig teszi lehetővé, hogy a város lakói "versenyre keljenek" egymással, melyikük tudja lakó- vagy munkakörnyezetét szebbé, virágosabbá varázsolni. A pályázaton a virágosított területekről készített fényképek beküldésével lehet részt venni, a legjobbakról - és a nekik járó 100, 75, illetve 50 ezer forint értékű díjakról - szakmai zsűri dönt. A pályaművek július 22 - augusztus 10-ig fotókiállítás formájában a miskolci OBI áruházban is kiállításra kerülnek, a közönség helyszíni szavazatai alapján egy 100 ezer forintos közönségdíj is odaítélésre kerül. Minden kategóriát figyelembe véve a pályázat nyertesei között közel fél millió forint értékű OBI vásárlási utalvány kerül átadásra.

A piacvezető magyarországi otthonfejlesztési lánc, az OBI évek óta kiemelten kezeli a környezetvédelem ügyét. Az OBI az alap termékkínálaton túl elsősorban olyan termékeket forgalmaz, amelyek mérgező anyagoktól mentes, újra hasznosítható, környezetbarát anyagokból készültek. Fából készült termékek esetén az OBI kizárólag erdőgazdasági telepítésből származó fát értékesít, és teljes mértékben lemond a trópusi fák használatáról. Az OBI 13 éve a WWF hódprogramjának kizárólagos támogatója. A hód-visszatelepítések mellett ennek keretében kerül sor az országos hódismereti óra sorozatra, melyen legutóbb február 28-án mintegy 120 miskolci általános iskolás diák is részt vett. Az OBI arra törekszik, hogy minden városban, ahol áruházával jelen van, a város vezetésével közösen kialakított, környezetvédelmi programot indítson. Ennek keretében zajlott például országszerte mintegy 16 játszótér korszerűsítése, az európai uniós normáknak történő felújítása.

A "Virágos Miskolcért" kezdeményezés szervesen illeszkedik Miskolc városának erőfeszítéseihez is. A város virágosítására az önkormányzat tavasszal 130 ezer tő egynyári, ősszel pedig újabb 100 ezer tő kétnyári virágot és virághagymát ültet ki. A növények tavaszi kiültetése májusban, mintegy 4500 négyzetméteren kezdődik, máshol pedig majd virágkaspókba ültetett muskátlik díszítik a közterületeket és a kandelábereket.

A "Virágos Miskolcért" pályázat szervezői abban bíznak, hogy a magánszemélyek, a vállalatok, az intézmények és a város összefogásával Miskolc városa még vonzóbb lakó- és munkakörnyezetet tud majd kínálni.

FONTOS PÁLYÁZATI TUDNIVALÓK:

A pályázatokat 2008. július 20-ig lehet beküldeni az alábbi címekre:

- Postai úton a miskolci OBI áruház címére: 3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 103.
- E-mailben: obihu011@obi.hu
- Személyesen: a miskolci OBI áruház vevőszolgálatán adható le.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre augusztus 15-én, a miskolci OBI áruházban kerül sor.
A részletes pályázati kiírás a miskolci OBI áruházban megtekinthető.

Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Az áruházlánc a 2006-2007-es gazdasági évben is folytatta dinamikus expanziós politikáját. Ennek köszönhetően piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, hat budapesti és tizenöt vidéki áruházban, 150.000 m2 eladótéren, 1840 munkatárssal várja a látogatókat. Az OBI az elmúlt évben több mint 15,7 millió látogatót fogadott, akik közül 8 millióan vásárlóvá is váltak. Az áruházlánc árbevétele a 2007. április 30-val zárult gazdasági évben 53,2 milliárd forintot tett ki. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc Superbrands díjat kapott, amellyel a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák sorába lépett.

 
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004